Op slag verliefd geworden op camper-vakanties!

Fijn dat je precies de camper kunt huren die je wilt. Geen algemeen verhaal, maar het exacte model. Goede uitleg bij het ophalen van de camper. Geweldige wagen, met alle benodigde accessoires, meegekregen.

• Showroom

klant blij wij blij gaat niet op???

Caravan gehuurd voor 2025. echter door aankoop caravan geannuleerd. Ondanks dat wij wisten dat 30% in rekening gebracht zou worden is het toch jammer dat wanneer je 9 maanden van te voren annuleert er geen coulance is door bijv. maar 100 euro admin. kosten in rekening te brengen i.p.v. de 30% ter waarde van 600 euro. De caravan raken ze nog makkelijk kwijt voor de verhuur. Voelt niet erg klantvriendelijk aan.

Fantastische service

Nadat de framehouder van mijn Enduro fietsendrager van een half jaar oud niet meer van het slot wilde, bood Leendert aan om contact op te nemen met de leverancier. Na opgave van het sleutelnummer werd na een paar dagen gratis een nieuwe fietsenklem op de camping bezorgd. Nogmaals hartelijk dank voor deze prima service.

• Showroom

Goed geholpen,blij met de caravan

• Showroom

De aankoop bij Laurens was zeer naar tevredenheid verlopen, helaas liet de aflevering niet.

De inruil van onze buscamper van 6 meter naar een vw california ocean ging heel gezellig en we kwamen er financieel ook goed uit met Laurens. Er werden ook diverse dingen/accessoires afgesproken hoe die afgeleverd zou worden. Helaas moesten we wel 5 weken wachten en wilden ze onze inruil al zo snel mogelijk in ontvangst nemen. Dat hebben we ook gedaan natuurlijk. Na eindelijk 5 weken konden we de vw california ophalen en al direct na onze eerste blik op de buscamper zagen we een lelijke kras die er bij de aankoop niet opzat. De medewerker die de buscamper opleverde zij ja hij is niet nieuw hé dus dat kan je verwachten. Hier volgde dus een lange discussie en gelukkig hadden we ook nog bewijzen d.m.v. foto's dat de kras er niet opzat bij aankoop. Verder ontbraken al onderdelen/accessoires die afgesproken waren bij de aankoop. Ja er zijn levertijden voor dat soort zaken zij de medewerker. Nou dat soort zaken kun je gewoon perdirect ophalen voor een california ocean bij Poptop campers op slechts een paar km. afstand. We zijn er uiteindelijk toch uitgekomen maar het ging niet van harte. Het was zeer teleurstellend dat afdeling verkoop en oplevering geheel langs elkaar werken.

• Showroom

Vakantievreugde vanaf eerste oriënterende bezoek tot en met de uiteindelijke aflevering!!

Wij kwamen hier binnen om ons te oriënteren om ons te oriënteren op onze eerste buscamper. Althans, dat was onze gedachte. Na een aantal zeer prettige gesprekken en héél veel keren de webconfigurator raadplegen zijn we gezamenlijk uitgekomen bij onze waanzinnige 4x4 camper. Één groot feest van begin tot eind of beter, start van een "new way of life". Dank je wel Harry en de rest van het team voor de geweldige beleving en plezierige samenwerking! Een TOP bedrijf met een zeer ruim en mooi assortiment én............. een geweldig team van medewerkers. Hier kom je graag terug!!

Had 5 sterren kunnen zijn

Bij de aankoop zijn we prima geholpen, goede informatie, prima inruilprijs en duidelijke afspraken. Het klantcontact bij wat men zelf de grote gele balie noemt is zeer klantvriendelijk. De aflevering verliep heel prettig, dus tot zover een prima ervaring. Alleen bij het, ter controle, aanbieden van de inruil caravan bij de afdeling aftersales was een domper. Met name de dame aan de balie kan wel een training klantvriendelijkheid gebruiken, alhoewel de beide heren het niet echt veel beter doen. Men was meer in elkaar geinteresseert dan in de klant. Wat een leuk moment had moeten zijn was al na vijf minuten veranderd in ergenis. Een week later, bij de aflevering van onze nieuwe caravan, kregen wij te horen dat de periode tussen tussrn april en oktober altijd een erg drukke periode is bij de afdeling aftersales, dus dat waardeloze gedrag wordt nog vergoeilijkt ook. De dame achter de grote gele balie heeft het dan blijkbaar niet zo druk want dat was één en al vriendelijkheid. Het kan ook zijn dat ik deze medewerkers net op een verkeerd moment heb getroffen. Wij zijn in ieder geval in onze nopjes met onze nieuwe caravan.

Redelijk tot goed.

Het voertuig was alleen met water schoon gemaakt en niet echt gepoetst

• Showroom

Klantvriendelijk en alles goed geregeld.

Het was de eerste keer dat wij met een (gehuurde) camper op pad gingen. Van begin tot aan het eind was alles goed geregeld door De Jong Verhuurservice. Dik tevreden!

• Showroom

Erg blij met onze nieuwe Camper, nazorg lastig

Na de koop van onze Camper, waar we erg goed ervaren hebben, blijkt nazorg een aandachtspuntje, Telefonisch lastig te bereiken, en na inspreken boodschap niet terug gebeld.

• Showroom

Ben zeer te vreden, alle wensen werden vervuld, en een goede samen werking

• Showroom

Caravan inruil netjes verlopen.

Doorgang ingang naar caravan showroom beetje onverzorgd.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Vriendelijke mensen en hele goede service.

Jarenlang een tevreden klant geweest. Maar wat ik helemaal geweldig vond, dat toen we voor een bovag keuring kwamen en ons lieten ontvallen dat we gingen stoppen met kamperen er meteen werd meegedacht! Geen onkosten meer maken , maar bemiddelen in de verkoop van de caravan. Echt geweldig ! Geheel kosteloos hebben zij onderhandeld met de koper en een zeer coulante afhandeling. De Jong had hier geen enkel belang bij, dit was pure service. Dank jullie wel.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom N.v.t.

Tot aankoop/aflevering goed, daarna geen service / communicatie

Tot aankoop en aflevering vriendelijk en servicegericht. Na aflevering geen communicatie meer mogelijk. Zoals ze zelf op website vermelden kennen zij 3 soorten klanten 1 nieuwe, 2 bestaande en 3 passanten, waarop ze op deze volgorde punten in behandeling nemen. Vanaf de aflevering van onze nieuwe camper op 4 juni zitten wij tot op heden d.d. 23 juli nog steeds, ondanks meerdere verzoeken per email, op antwoord en oplossing van gebreken te wachten. Kortom ze hebben een groot aanbod en keuze echter voor de service moet je er niet zijn!

Ervaring - Kennis - klantgericht

• Showroom

Bij verschillende caravans wezen kijken en daarbij goed geholpen en geïnformeerd over hoe wat! En bij het ophalen van de nieuwe caravan is alles goed uitgelegd hoe alles werkt en ook met de mover een stukje gereden! Nogmaals bedankt

• Showroom

Super caravan en service!

Voor t eerst met een caravan op pad. Wij hadden een Eriba Touring gehuurd. Caravan was gloednieuw met alles erop en eraan. Een paar weken van te voren kregen wij een mail met alle informatie zodat we ons alvast konden inlezen. Het ophalen ging super snel en terugbrengen ook. Hebben ze goed voor elkaar!

Behulpzaam en vriendelijk

Ze denken met je mee. En doen er alles aan om snel te leveren.

Verwachtingen te hoog gespannen

De caravan welke wij voor 3 weken gehuurd hebben had helaas een schade aan de zijkant. Door de geplande verhuur was het niet mogelijk deze schade te herstellen. - Het vloerkleed was nieuw, maar niet vochtdoorlatend. - Het trapje bij de ingang is te laag voor deze caravan. Een tweetraps trapje zou uitkomst bieden. - De eerste avond ging de hendel voor het uitzetraam kapot waardoor wij het raam niet meer dicht kregen. Demontage van de hendel en sluiten van het raam bij de keuken voor de gehele periode was noodzakelijk. Tevens durfden wij de andere ramen niet meer te openen. - De afvaltank is niet goed te plaatsen onder de afvoer. Het slangetje is te kort en/of de tank te klein. - Geen oploopsteunen voor het waterpas zetten van de caravan. - Luifel paste niet op deze caravan. Luifel zou een uitdraailuifel zijn conform het geshowde model in december 2023. - Luifel was smerig en verspocht. - Horrengaas van het grote dakraam loopt niet goed in de rail. - Brandalarm ging in de nacht spontaan af. Gas was niet aangesloten oid, - Knoppen van de laden haperen en zijn moeilijk te openen/sluiten. - Drukker uitklapaanrecht zit te stevig vast en bang daar eea kapot te maken. Al met al verwachtten wij een beter produkt bij de Jong te hebben gehuurd. Dat viel dus tegen. Door een betere controle van het af te leveren huurprodukt zou de Jong zich kunnen onderscheiden in de markt. De bovengenoemde punten zouden moeten leiden tot een beperkte restitutie van de huur.

• Showroom N.v.t.

Teleurstellend

Onlangs hebben wij een caravan gehuurd bij dit bedrijf. Zowel bij het ophalen als bij het inleveren ging er van alles mis. Er was sprake van ondeskundig en onvriendelijk personeel. De uitleg van de caravan duurde ruim 3 uur doordat betreffende medewerker geen ervaring had met de caravan en geen enkele ondersteuning kreeg van zijn collega’s. Tijdens het inleverproces werd er een klein krasje geconstateerd aan de zijkant van de caravan. Daarvoor werd 600 Euro aan reparatiekosten in mindering van de borg gebracht. Als reactie op de nota heb ik het volgende bericht gestuurd, waarop niet is gereageerd: ———————————————————————————— Sent: Tuesday, July 2, 2024 8:19:37 PM To: Huren | DE JONG Kampeer & Recreatie <[email protected]> Subject: Re: DE JONG Kampeer & Recreatie. Goedendag, Ik heb kennisgenomen van de nota. Ik begin zo langzamerhand uw werkwijze ten aanzien van de verhuur van caravans en campers te begrijpen. Het lijkt erop dat de verzekeringspremies door het hoge eigen risico laag gehouden kunnen worden, waarbij overblijvende risico's afgewenteld worden op de huurders. Daarnaast valt het op dat ervan wordt uitgegaan dat na elke beschadiging, hoe klein ook, de caravan weer teruggebracht moet worden in nieuwstaat. Vandaar de hoge kosten van spuitwerk dat in rekening wordt gebracht. Ik ga ervan uit dat deze werkzaamheden pas aan het eind van het seizoen of zelfs pas na 3 jaar, als de caravan uit de verhuur wordt genomen zullen plaatsvinden. In de tussentijd zijn er vele kleine beschadigingen aan dezelfde caravan geconstateerd die op dezelfde wijze worden doorberekend aan de huurders. Dit winstgevende businessmodel zal juridisch geen probleem zijn; het is immers vastgelegd in de verhuurvoorwaarden die huurders tekenen. Vraag blijft wel of dit moreel te verkopen valt. Ik denk van niet gezien mijn teleurstelling na het vernemen van deze werkwijze. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Misschien zie ik zaken verkeerd. Als dat zo is hoor ik het graag.

Wonderful Experience

We were very impressed with the Hymer 580 we rented from De Jong. They do an amazing job keeping their motorhomes in top shape. We rented for a week and had absolutely no issues.

• Showroom

Na een valse start, electrakabel van de camper was stuk en de koelkast (daardoor?) doorgebrand. Na telef. overleg teruggegaan voor reparatie, waarbij we onmiddellijk geholpen werden. Dankzij die razendsnelle reparatie uiteindelijk met maar 2 uurtjes vertraging vertrokken. (Door de stress wel wat dingetjes vergeten mee te nemen) Verder is alles voorspoedig gegaan en hebben, dankzij de perfecte camper, een zorgeloze en fantastische vakantie gehad, met een afwisseling van slecht en mooi weer. We vonden het jammer naar huis te moeten gaan. De camper voor volgend jaar ligt alweer vast, nu weer een plan uitdenken voor de route.

• Showroom

Goed objectieve informatie bij aankoopplannen.

Zorgvuldig en adequate handelingen bij aflevering. Gemaakte afspraken nagekomen. vriendelijk en competent.

Positief

De caravan was zo goed als nieuw, dus prima in orde, alleen een paar mindere punten : Het fietsenrek voorop , bij het draaien van het neuswieltje kwam je hand op centimeters langs dit rek en soms ertegen aan . De vuilwater container paste niet , kwam tegen de mover aan . Het grootste minpunt was de koelkast . Het ventilatierooster zat niet buiten maar in de caravan , hij blies alle warme lucht zo naar binnen , je had gewoon een kachel extra, is niet lekker bij 30 graden ! Ook maakte hij veel lawaai, mede doordat het ventilatierooster in de caravan zat. De borg was € 1000,= minus de spiegelhuur € 25,= maakt € 975,= . Er werd echter zonder specificatie € 955,= overgemaakt .

• Showroom

Een hele fijne klantbeleving bij de aanschaf van een camper

Ik ben bij de aanschaf van een camper in elke fase prima geholpen. In meerdere contact momenten ben ik steeds prettig en vakkundig te woord gestaan. Verder goede informatie voorziening en uitgebreide uitleg.

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk